NIEDZIELA / 14.08, g. 13.00 – 14.00 / Brian Olewnick „AAM” – wykład, uczestnicy: Keith Rowe, Daniel Brożek / Park

Keith Rowe / fot. Sanatorium dźwięku 2015 / Sokołowsko
Keith Rowe / fot. Sanatorium dźwięku 2015 / Sokołowsko
Brian Olewnick „AMM” - lecture, participants: Keith Rowe, Daniel Brożek Sanatorium Dźwięku 2016 fot. Tomek Ogrodowyczk
Brian Olewnick „AMM” – lecture, participants: Keith Rowe, Daniel Brożek Sanatorium Dźwięku 2016 fot. Tomek Ogrodowyczk
Brian Olewnick „AMM” - lecture, participants: Keith Rowe, Daniel Brożek Sanatorium Dźwięku 2016 fot. Tomek Ogrodowyczk
Brian Olewnick „AMM” – lecture, participants: Keith Rowe, Daniel Brożek Sanatorium Dźwięku 2016 fot. Tomek Ogrodowyczk
Brian Olewnick „AMM” - lecture, participants: Keith Rowe, Daniel Brożek Sanatorium Dźwięku 2016 fot. Tomek Ogrodowyczk
Brian Olewnick „AMM” – lecture, participants: Keith Rowe, Daniel Brożek Sanatorium Dźwięku 2016 fot. Tomek Ogrodowyczk
Brian Olewnick „AMM” - lecture, participants: Keith Rowe, Daniel Brożek Sanatorium Dźwięku 2016 fot. Tomek Ogrodowyczk
Brian Olewnick „AMM” – lecture, participants: Keith Rowe, Daniel Brożek Sanatorium Dźwięku 2016 fot. Tomek Ogrodowyczk

14 sierpnia / NIEDZIELA / 13.00–14.00 / Park

„The State of post-AMM Improvisation” – wykład Briana Olewnicka, rozmowa.
Uczestnicy: Brian Olewnick, Keith RoweDaniel Brożek

 

http://olewnick.blogspot.com/

 

Lokalizacja: Park

 

Czarny Latawiec / Daniel Brożek

Aktywny na polach sztuki dźwięku i krytyki muzycznej. Kurator Canti Illuminati Festival, Scena Dźwiękowa Przeglądu Sztuki Survival, Galeria G23. Teksty krytyczne oublikował w magazynach Glissando, Notes na 6 tygodni, Ruch Muzyczny, Rita Baum, ArtPapier i blogu Canti Illuminati. Prowadził autorska audycję o muzyce eksperymentalnej w Radio Sitka. Uczestnik dyskusji panelowych i wykładów podczas m.in. festiwalu Musica Electronica Nova, Wrocłwskiego Seminarium Sound Studies, Audiosfera Wrocławia – między teorią a praktyką. Jako producent i artysta dźwiekowy pod pseudonimem Czarny Latawiec ma w dorobku 4 albumy muzyczne dla oficyn Mik.Musik. i BDTA, instalacje dźwiekowe prezentowane podczas festiwali T-Mobile Nowe Horyzonty i OUT OF STH, ścieżkę dźwiekową do przedstawienia performatywnego “Muzyka z Auschwitz” Agnieszki Kłos (Teatr Polski). Występował na festiwalach Tauron Nowa Muzyka (Katowice, Cieszyn), Unsound Kraków, Ars Cameralis, PHONO (Odense /  Dania), Simcha (Wrocław),  Preteksty Kulturalne – Dziedzictwo Żydowskie (Rzeszów), MiastoProjekt (Wrocław), Art Meetings (Kijów / Ukraina), NEXT (Bratysława / Słowacja), DIffusion Art (Szczecin). wykłady naukowe i dyskusje panelowe: Wrocłwskie Seminarium Sound Studies (4-5.X.2014), Musica Polonica Nova 2013 (“Noise i co dalej?”), Audiosfera Wrocławia – między teorią a praktyką (25.10.2013, Uniwersytet Wrocławski)Kurator – Canti Illuminati Festival (2014),  Scena Dźwiękowa Przeglądu Sztuki Survival (w latach 2009-2010, 2013-2014), Galeria G23 (2008-2010).Krytyk muzyczny – Glissando, Notes na 6 tygodni, Ruch Muzyczny, Rita Baum, EMD, ArtPapier. Radio SITKA – audycja autorska Canti Illuminati (2006-2012), blog cantiilluminati.blogspot.com.

 

Producent i artysta dźwiękowy:

  • albumy muzyczne:
    • “Hasidgauze Mixtape”, BDTA, 2014
    • “Pradizady”, BDTA, 2014
    • „Mikophonic Workshop, chopped and screwed”, Mik.Musik.!, 2013
  • instalacje dźwiękowe:
    • “WIelka Kolekcja Snów” z Agnieszką Kłos w ramach wystawy U/Opór w BWA Studio Wrocław 2014
    • „studio radiowe Warszawa I 1937 r. (za archiwum Polskiego Radia)” z Kamą Sokolnicką podczas wystawy MIdnight Show w ramach festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty 2013
    • “Karolina Ferino
    • Blichtr / Łukaz Paluch
  • ścieżka dźwiękowa do przedstawienia / wykładu performatynego Agnieszki Kłos “Muzyka w Auschwitz” (Tetar Polski – Scena Kamralna, Muzeum Okręgowe w Rzeszowie).
  • występy : Tauron Nowa Muzyka (Cieszyn 2008, Katowice 2013), Unsound (Kraków 2013), Ars Cameralis (Katowice 2014), PHONO (Odense 2014), Preteksty Kulturalne – Dziedzictwo Żydowskie (Rzeszów 2014), OUT OF STH / MiastoProjekt (Wrocław 2014), Simcha (Wrocław 2014), Galeria Sztuki Zachęta (2013),

 

wykłady naukowe i dyskusje panelowe: Wrocłwskie Seminarium Sound Studies (4-5.X.2014), Musica Polonica Nova 2013 (“Noise i co dalej?”), Audiosfera Wrocławia – między teorią a praktyką (25.10.2013, Uniwersytet Wrocławski)

 

producent muzyczny (oficyny Mik.Musik! i B.D.T.A), krytyk (m.in. Glissando, Notes na 6 tygodni, Ruch Muzyczny, Rita Baum, EMD, ArtPapier, Radio Sitka). O jego ostatnim wydawnictwie „Hasidgauze MIxtape” Bartek Chaciński pisze: „Zapamiętałem ją jako chasydzką odpowiedź na Girl Talk albo 2 Many DJs. Czyli swobodny miks mniej lub bardziej rozpoznawalnych motywów, z którym spadamy – już nawet nie szybujemy, tylko lecimy jak kamień – w zupełnie nieznanym kierunku, w tempie momentami opętańczym”, a o kompozycji „Pradziady” recenzenci portalu Easterndaze: „dark and sinister, paranoid in a subtle way, as the austere slabs of piano emerge, accompanied by male samples, building up slowly and mercilessly”.

Krytyk, kurator, cyklista. Sonorystyczny plądrofonista, dźwiękowy imperialista. Jego produkcje to wyraz zadumy nad ponadczasowością rytmu Czarnego Lądu i mocą nierównomiernie temperowanych strojeń.

http://cantiilluminati.blogspot.com/ foto (c) Taras Khimchak

 

foto (c) Taras Khimchak